Forum Q3 Liga 1.31
Forum Quake 3 Liga 1.31
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Ligi 1.31 OSP/CA !

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Q3 Liga 1.31 Strona Główna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RebroVv




Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ..::Gliwice::..

PostWysłany: Sob 11:09, 27 Sie 2005    Temat postu: Regulamin Ligi 1.31 OSP/CA !

REGULAMIN LIGI OSP/CA pr 1.31

(1) Zapisy
(1.1) Zgłoszenia przyjmowane są na forum LIGI w odpowiednio przygotowanym do tego temacie.
(1.2) Termin zgłaszania klanów to 2 tygodnie od chwili założenia tematu.


(2) Klany)

(2.1) Każdy zgłaszający się klan musi posiadać stronę internetową odświeżaną minimum 2 razy w miesiącu, na której znajduje się aktualny skład klanu.
(2.2) Klany, które zgłaszają się do ligi muszą mieć minimum 1,5 miesięczną historię.
(2.2.1) Klany reaktywowane rozpatrywane są jako nowe klany a ich historia liczona jest od dnia reaktywacji.
(2.2.2) Klan, który powstał z połączenia dwóch innych klanów i ma nową nazwę, rozpatrywany jest jako nowy klan a jego historia liczona jest od dnia połączenia.
(2.3) Klany muszą dostać osobistą akceptacje koordynatorów ligi na dołączenie do OSP/CA pr 1.31.
(2.3.1) Warunki akceptacji:
stabilność
historia
prestiż
reputacja

(3)Skład i zawodnicy)
(3.1) Każdy klan przystępuje do ligi ze ściśle określonym składem.
(3.2) Wymaganym minimum jest tutaj 5 osób, maksimum 20.
(3.3) Składy są w pełni edytowalne do ostatniego dnia zapisów (pierwszy podany skład nie musi być ostateczny).
(3.4) Każdy klan musi posiadać lidera oraz wyznaczonego pełnomocnika w lidze.
(3.4.1) Pełnomocnik - jest to osoba w klanie wyznaczona do załatwiania spraw związanych z ligą podczas nieobecności lidera.
(3.4.1.1) Pełnomocnik może zastąpić lidera podczas:
meczu, gdy nie ma lidera
komunikowania się z koordynatorami oraz sędziami w imieniu klanu
(3.5) Tylko gracze ze składu klanu wymienionego przy rejestracji mogą brać udział w lidze.
(3.6) Każdy zawodnik, który został wymieniony w składzie przy rejestracji klanu, musi posiadać konto na q3liga.oz.pl, które zawierać powinno aktualny kontakt oraz wyraźną informacje o przynależności do danego klanu lub adres strony klanowej.
(3.7) Liderzy / pełnomocnicy klanów w swoich profilach na forum LIGI muszą zawierać aktualny adres e-mail i nr gg.
(3.Cool Każdy zawodnik musi posiadać swój profil na stronie klanowej.
(3.9) W składach drużyn znajdować się mogą tylko ci gracze, którzy są członkami klanu nie krócej niż 3 tygodnie.
(3.10) Każdy gracz jest weryfikowany przez koordynatorów i musi uzyskać jego akceptacje na dołączenie do OSP/CA 1.31.
(3.10.1) Warunki akceptacji:
prestiż gracza
reputacja

(4) Wniosek o dodanie nowego zawodnika
(4.1) Każdy klan, który chce do wcześniej zarejestrowanego składu dopisać nowego członka, zobowiązany jest do złożenia odpowiedniego wniosku koordynatorom OSP/CA 1.31.
(4.2) Wnioski można składać w każdym momencie trwania ligi.
(4.3) Każdy nowy zawodnik musi posiadać konto na forum LIGI
(4.4) Wnioski przesyłać może jedynie lider lub pełnomocnik klanu.
(4.5) Wnioski o dodanie nowego zawodnika wysyłane powinny być w formie przeslania gadu-gadu i zawierać muszą pewne informacje na jego temat:
Używane nicki, poprzednie klany,kontakt z zawodnikiem ,link do strony klanowej link, do profilu nowego zawodnika na forum LIGI
UWAGA !!! (4a) Wnioski przesyłane innym sposobem komunikacji lub nie zawierające potrzebnych informacji, nie będą rozpatrywane !!! UWAGA

(4.6) Jeżeli wniosek rozpatrzony zostanie pozytywnie przez koordynatorów LIGI, nowy zawodnik zostanie dopisany do oczekujących na dodanie do składu.
(4.7) Czas oczekiwania na dodanie gracza do składu to 1 miesiąc, który spełnia też funkcje okresu sprawdzającego.
(4.Cool W wyjątkowych przypadkach koordynator ligi może zezwolić na dodanie zawodnika w trakcie ligi bez okresu oczekiwania, lecz tylko w przypadku gdy skład klanu w trakcie ligi ulegnie zmniejszeniu i przekroczy minimalną wymaganą ilość 6 zawodników.


(5) Rozpisywanie kolejki

(5.1) Pierwsza kolejka rozpisywana jest w ciągu 7 dni od upływu terminu zgłoszeń klanów.
(5.2) Każda następna kolejka rozpisywana jest w ciągu 7 dni od ostatniego meczu poprzedniej kolejki.

UWAGA !!! (5a) Następne terminy meczów przesunięte przez Dziką Kartę lub poprzez unieważnienie, nie są brane pod uwagę !!! UWAGA

(5.3) Oficjalne ogłoszenie spotkań kolejki odbywa się zawsze na łamach q3liga.oz.pl lub na forum w w/w terminie

(6) Umawianie meczy
(6.1) Po oficjalnym przedstawieniu kolejki ligi na łamach wortalu, klany mają 2 tygodnie na rozegranie meczu.
(6.2) Ustalanie dat i godzin spotkań kolejki, odbywa się za pośrednictwem kondygnatorów ligi.
(6.2.1) W ciągu trzech dni od oficjalnego przedstawienia kolejki, odbywają się dwa zebrania liderów klanów z koordynatorami ligi, na których ustalane są terminy meczów. Daty i godziny spotkań podawane są wraz z rozpiską danej kolejki na stronie wortalu OSP/CA 1.31.
(6.2.1.1) W przypadku, gdy dwa klany nie dojdą do porozumienia co do terminu spotkania, datę i godzinę wyznacza koordynator ligi.
(6.2.1.2) W sytuacji, kiedy na żadnym w wyznaczonych zebrań nie pojawi się lider jednego klanu, datę i godzinę spotkania wyznacza lider drugiego klanu.
(6.2.1.3) Gdy żaden z liderów obydwu klanów nie pojawi się na zebraniach, termin meczu ustala koordynator ligi.
(6.2.2) Umawiane mecze mogą być rozegrane nie wcześniej niż 2 dni od dnia zebrania, chyba że liderzy klanów zadecydują inaczej.
(6.2.3) Hasło na serwer na umówiony mecz przekazywane jest od razu w dniu ustalania meczu.
(6.2.4) W ciągu jednego dnia dozwolone jest rozgrywanie kilku spotkań pod warunkiem, że rozpoczęcia ich spotkań będą oddzielone dwu i pół godzinną przerwą.
(6.3) Dopuszczalne godziny rozpoczęcia spotkań:
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
(6.4) Daty spotkań nie wyłączają świąt, weekend’ów, ani żadnych przerw.

(7) Dzika Karta


(7.1) Każdy klan biorący udział w OSP/CA 1.31 otrzymuje jedną "Dziką Kartę", czyli możliwość przesunięcia meczu na inny termin bez podania konkretnej przyczyny.
(7.2) Karta może być wykorzystana tylko raz w ciągu trwania całej ligi.
(7.3) Dziką Kartę może dać tylko lider / pełnomocnik przed ustaloną godziną rozpoczęcia spotkania.
(7.4) Po wybiciu ustalonej godziny rozpoczęcia spotkania, Dzika karta nie jest uwzględniana.
(7.5) W przypadku wykorzystania przez jeden z klanów Karty, koordynatorzy LIGI indywidualnie ustalają z liderami następny termin spotkania.
(7.6) Ostateczny termin rozegrania meczu przesuniętego przez "Dziką kartę" to 7 dni po pierwszym terminie.
(7.7) Jeżeli liderzy klanów nie dojdą do porozumienia przy ustalaniu kolejnego terminu, mecz będzie rozegrany tydzień później, w ten sam dzień tygodnia, o tej samej godzinie.

( 8 ) Mecz
(8.1) Każdy mecz OSP/CA 1.31 poprzedzony jest odpowiednimi etapami przygotowań:
zebranie na serwerze
rozpoczęcie spotkania
decyzja o dopuszczeniu do gry
uzupełnienie składów
rozpoczęcie meczu
(8.2) Obydwie drużyny klanowe zobowiązane są do stawienia się w pełnym składzie(Czytaj ptk 3 !!) na serwerze o wyznaczonej dacie i dokładnej godzinie. Graniczna tolerancja czasowa wynosi 15 minut.
(8.3) Aby spotkanie się rozpoczęło, każdy z klanów musi o ustalonej godzinie przedstawić pełen skład minimum 4 zarejestrowanych graczy.
(8.4) Rozpoczęcie spotkania odbywa się poprzez stosowne ogłoszenie na kanale ogólnym przez sędziego.
(8.5) Każdy mecz OSP/CA 1.31 4v4 TDM składa się z 3 map w kolejności:
pro-q3dm6
mapa wybierana przez lidera klanu, który przegrał pierwszą mapę
mapa wybierana przez lidera klanu, który wygrał pierwszą mapę
(8.6) Cały mecz jak i każdą poszczególną mapę poprzedza 5 minutowa rozgrzewka w czasie której liderzy klanów wystawiają swój skład, a sędzia główny dokonuje weryfikacji pingów i amplitud graczy.
(8.7) Przy rozpoczęciu każdej z map drużyna musi posiadać minimum 4 graczy dopuszczonych do gry przez sędziego. Ewentualne ubytki w którejś z drużyn nie wpływają na przebieg rozgrywanej mapy.
(8.Cool Warunki dopuszczenia gracza do meczu:
amplituda ping’u poniżej 30ms
ping maksymalny - 130ms
osobista akceptacja sędziego głównego
(8.8.1) Wyjątek stanowią tu sytuacje:
(8.8.1.1) Gdy taka sama liczba osób z jednej i z drugiej drużyny laguje. W takim przypadku, sędzia może dopuścić tych graczy do udziału w meczu jedynie za zgodą obydwu liderów( z czego ten drugi nie musi sie zgodzic)
(8.8.1.2) Gdy lider klanu zgodzi się na udział w meczu lagującego zawodnika przeciwnej drużyny.

(8.9) Zachowanie na serwerze:

(8.9.1) Podczas meczu wszystkie osoby przebywające na serwerze jako Spectator zobowiązane są do używania messagemode 2 (say_team).
(8.9.2) Nie dopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, wszczynanie kłótni, prowokowanie przeciwnika i innego rodzaju niekulturalne zachowania.
(8.9.3) Wszelkie pytania, propozycje, uwagi innych zawodników klanów nie będą brane pod uwagę ani rozpatrywane przez sędziego. Jedynie głos liderów ma znaczenie w meczu.
(8.10) Mecz oraz spotkanie kończą się wraz z upływem regulaminowego czasu 15 minut ostatniej mapy.

(9) Wnioski o unieważnienie meczu
(9.1) Każdy klan ma prawo po meczu złożyć wniosek do koordynatora OSP/CA 1.31 o unieważnienie rozegranego meczu z powodu:
złych decyzji sędziego podczas meczu
złego przeprowadzenia meczu
oszustwa przeciwników
złamania przez sędziego punktów regulaminu OSP/CA 1.31 mających wpływ na przebieg i wynik meczu
(9.2) Wnioski należy składać e-mail’em do koordynatorów OSP/CA 1.31 w przeciągu dwóch dni od rozegrania meczu.
(9.3) Wnioski mogą składać tylko liderzy i pełnomocnicy klanów.
(9.4) Do każdego wniosku należy dołączyć dowody potwierdzające racje – demo / screen’y z meczu lub danej sytuacji.
(9.5) Wnioski rozpatrywane będą na podstawie załączonych dowodów oraz logów serwera.
(9.6) Każdy wniosek powinien zawierać:
w tytule "wniosek o unieważnienie"
informacje na temat zaistniałej sytuacji
dowody
(9.7) Unieważnienie meczu następuje w przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku.
(9.Cool W przypadku unieważnienia meczu, koordynatorzy OSP/CA 1.31 indywidualnie ustalają następny termin spotkania obu drużyn.
(9.9) Ostateczny termin ponownego rozegrania unieważnionego meczu to 7 dni po przedstawieniu decyzji koordynatorów.
(9.9.1) Jeżeli liderzy klanów nie dojdą do porozumienia przy ustalaniu kolejnego terminu, mecz będzie rozegrany tydzień później, w ten sam dzień tygodnia, o tej samej godzinie.

(10) Tablica i punktacja
(10.1) Jedyny słuszny ranking OSP/CA 1.31 znajduje się na łamach Leaunge 1.31.
(10.1.1) Redakcja nie odpowiada za żadne treści dotyczące OSP/CA 1.31 umieszczane na innych witrynach internetowych.
(10.2) Tabela odświeżana jest przynajmniej raz w ciągu kolejki.
(10.3) Mecz punktowany jest następująco:
wygrana mapa - 3pkt
wygrany mecz - 3pkt
przegrana mapa - 0pkt
przegrany mecz - 0pkt
wygrany mecz walkowerem - 12pkt
przegrany mecz walkowerem - -3pkt
(11) Kary i przewinienia
(11.1) Upomnienie:
(11.1.1) Użycie wulgaryzmu (włączając bind’y) - język polski(oraz także język angielski).
(11.1.2) Flood.
(11.1.3) Rozmawianie na ogólnym kanale podczas meczu przez osoby na spect.

(11.2) Kick:
(11.2.1) Zlekceważenie upomnień sędziego (powtarzanie się sytuacji z podpunktu XXX).
(11.2.2) Zlekceważenie decyzji sędziego odnośnie meczu i poszczególnych graczy.
(11.2.3) Umyślne sprowokowanie.
(11.2.4) Obrazę sędziego.
(11.2.5) Celowe wprowadzenie chaosu i zamieszania na serwerze.
(11.2.6) Obraźliwy nick.

(11.3) Walkower:
(11.3.1) Nie skompletowanie minimalnej liczby 4 graczy o ustalonej godzinie.
(11.3.2) Nie skompletowanie minimalnej liczby 4 graczy na którąkolwiek z map.
(11.3.3) Dopuszczenie do gry przez sędziego liczby graczy jednej drużyny, mniejszej niż wymagane minimum 4 graczy.
(11.3.4) Zebranie się na serwerze w liczbie graczy mniejszej niż liczba graczy przeciwnego klanu.

(11.4) W sytuacji kiedy gracz, mimo powtarzających się kick’ów, dalej łamie regulamin, zostaje on pozbawiony prawa do gry w danym oraz następnym meczu i zostaje usunięty z serwera.
(11.5) W przypadku gdy gracz lub klan nie chce podporządkować się regulaminowi OSP/CA 1.31 dotyczącego zachowania w spotkaniu na każdym rozgrywanym spotkaniu, zostaje on usunięty z OSP/CA 1.31.
(11.6) Za używanie wspomagaczy, czyli niedozwolonych programów cheat’erskich, gracz zostaje natychmiastowo usunięty z ligi OSP/CA 1.31, permanentnie zbanowany na [link widoczny dla zalogowanych] oraz pozbawiony jest możliwości uczestniczenia w kolejnych edycjach OSP/CA 1.31.
(11.7) Za podszywanie się pod innego zawodnika bez jego wiedzy w meczu OSP/CA 1.31, gracz zostaje usunięty z ligi (jeżeli bierze w niej udział) i dostaje 2 miesięczny ban na server oraz strone [link widoczny dla zalogowanych]
(11.Cool Za podszywanie się pod innego zawodnika za jego zgodą w meczu OSP/CA 1.31, oboje zostają usunięci z ligi i dostają 2 miesięczny ban na server oraz www
(11.9) Za grę w dwóch klanach jednocześnie (nie tylko klany zarejestrowane, ale wszystkie klany OSP 1.31), gracz zostaje usunięty z ligi OSP/CA 1.31 oraz dostaje 2 miesięczny ban na server oraz [link widoczny dla zalogowanych]

(12) Sytuacje wyjątkowe
(12.1) W przypadku gdy w czasie spotkania serwer na którym rozgrywane jest spotkanie, przestanie działać i zerwie się jego połączenie:
(12.1.1) Zakończona mapa jest uważana za rozegraną i liczącą się do ogólnego wyniku.
(12.1.2) Niedokończona mapa uznana jest za nieważną.
(12.1.3) Wszelkie nierozegrane mapy będą rozegrane w innym terminie.
(12.1.3.1) W razie potrzeby rozegrania jakichkolwiek map, koordynatorzy OSP/CA 1.31 indywidualnie ustalają najbliższy możliwy termin, do 7dni po pierwszym terminie.
(12.2) W przypadku gdy na serwerze o ustalonej godzinie nie pojawi się nikt z obydwu drużyn, mecz uznaje się za ważny, a obydwa klany przegrywają walkowerem.
(12.3) W sytuacji gdy na serwerze o ustalonej godzinie nie pojawi się sędzia:
(12.3.1) Mecz uznaje się za nierozegrany, a klany mogą złożyć skargę na sędziego do koordynatorów ligi.
(12.3.1.1) W przypadku nie rozegrania meczu, koordynatorzy OSP/CA 1.31 indywidualnie ustalają najbliższy możliwy termin, do 7dni po pierwszym terminie.
(12.3.2) Klany mogą rozegrać to spotkanie na własną rękę, a dowodem rozegrania będzie demo oraz screenshoot'y.

REGULAMIN MECZÓW BEZ SĘDZIEGO !! :

(12.3.2.1) Każda mapa rozegrana uznana jest za rozegraną i liczącą się do ogólnego wyniku.
(12.3.2.2) Klan ma prawo zrezygnować z rozgrywania meczu bez sędziego tylko pomiędzy poszczególnymi mapami lub na początku meczu.
(12.3.2.3) Klan który zrezygnuje z rozgrywania meczu bez sędziego w trakcie grania mapy, przegrywa walkowerem.

UWAGA !!! (13a) W przypadku gdy obydwa klany nie ma któregoś z wymaganych dowodów, mecz zostaje uznany za nierozegrany !!! UWAGA

(12.4) W przypadku kiedy z OSP/CA 1.31 odchodzi klan:
(12.4.1) W czasie 4 pierwszych kolejek - wszystkie mecze zostają anulowane.
(12.4.2) Od 4 kolejki - mecze uważa się za rozegrane, a drużyny, które nie rozegrały z danym klanem spotkania, automatycznie dostają wygraną przez walkower (12pkt).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Q3 Liga 1.31 Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin